søndag den 2. juni 2013

Herrekort med stålplade


En af mine yndlings-embossing-foldere når det kommer til herrekort, er denne her med stålpladen fra Tim Holtz. Den kommer i et sæt sammen med en anden type stålplade, der ligner en masse plader, der er nittet sammen. http://hobbyboden.dk/shop/sizzix-texture-embossing-16052p.html
Jeg har brugt almindelig karton, hvorpå jeg har klæbet aluminiumstape (fra byggemarkedet).
Ellers er kortet jo ganske simpelt  -  med en bane af mønsterpapir og et stemplet banner.

9 kommentarer:

  1. Den er også super fed, har du et link til den på din sidde ??

    SvarSlet
  2. Et rigtig fedt kort, som faktisk også nemt kan laved bare med at pakke et almindeligt stykke staniol om kartonet, hvis man ikke lige har det der metal tape. Men vi har næsten alle sammen en rulle stanioll i huset og så er det også meget billigere, og det gir akkurat den samme effekt, som virkelig er fed. Kan ogs¨rigtig godt lide den embossingfolder her.

    SvarSlet
  3. Linket til folderne er her:
    http://hobbyboden.dk/shop/sizzix-texture-embossing-16052p.html

    Maryann - ja, staniol kan også bruges, dog er er det ikke lige velegnet til alle embossingfoldere synes jeg, da det ikke er så elastisk som metaltapen og derfor nogle gange flækker, hvis mønsteret er for kraftigt :-(

    SvarSlet
  4. Flot kort med en lækker baggrund.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Meget maskulint og fint kort. God søndag.

    SvarSlet
  6. Så flot et kort med den skønne folder som jeg også har men ikke har brugt :-)) så nu er der en ide til at bruge den
    God aften

    SvarSlet
  7. Super fedt herre kort.
    Jeg kan ikke leve uden min alutape. Uanset om det er til herre eller dame kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...