fredag den 14. juni 2013

Roser er røde...

...og så er de i hvert fald romantiske ;-) Graphic 45 har lavet en serie fuldstændig helliget disse romantiske motiver, med små cut-outs, som vi kender dem.


Her har jeg lavet et kort helt i samme toner med en masse forskellige motiver, og baggrundspapirer, der er placeret i lag på lag. Teksten er fra det nye stempletsæt fra hobbyboden, lavet i samarbejde med operation skriv hjem. Du kan se stempelsættet her. Jeg bruger det næsten hele tiden lige nu, da jeg synes, at tekster er så anvendelige til alle typer kort. Et par forskellige str. perler giver lige kortet det sidste bling.. sødt, enkelt og nemt at gå til. Den sværeste del at finde ud af, hvem der nu skal være modtager ;-)

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er det bare flot Jane. Jeg er helt vild med e farver og den romantiske stil, du har fulgt her. Super flot arbejde.

    SvarSlet
  2. Hvad er det for serie du har brugt i graphic 45 serien ?
    ja det er fint og dejlige farver det kort.
    Lilla

    SvarSlet
  3. nej hvor er I søde... jeg har brugt den serie, der hedder "Secret garden".. og jeg er helt vild med farverne. Tak for de mange roser..

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort med fine papirer

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...