onsdag den 12. juni 2013

Tags med Artful Words og Dylusions

Jeg er meget begejstret for  Dylusions by Dyan Reaveley farverne, de er utrolig farvemættede og fås i de mest fantastiske farver, klare og strålende - på tagsene her har jeg brugt farverne: Lemon Zest, Pure Sunshine, Squeezed Orange, Fresh Lime, Postbox Red og Vibrant Turquiose.
Som pynt et det Tim Holtz's  Artful Words die, og forskellige dies fra  Memory Box der er brugt. Kanterne er sværtet med distress ink og en lille smule glitter hist og pist............










7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine Vivi, du mestrer godt alt det farverspray til perfection.

    SvarSlet
  2. Virkelig lækre tags i skønne pang farver!
    Fede mists, dem har jeg kigget på i noget tid nu - det samme med den fra Heidi swap

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med de Dylusions!
    Det er nogle rigtig lækre tags, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor er de flotte! Det kunne også være en herlig kursuside!!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Prøver lige igen :)

    Lækre tags!! Ja, selv JEG er solgt til de skønne mists :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...