lørdag den 6. juli 2013

Den lidt naive stil... på den gode måde ;-)

En gang i mellem kan jeg godt lide at lave kort i den lidt naïve stil. Synes at denne type kort kan være gode bade til børn og voksne. Mit udgangspunkt, da jeg ville lave dette kort, var at lave skyerne, som små vinduer, og gøre dem hvide.

Jeg har brugt skydies fra "my favorite things", jeg kan godt lide at de er flade i bunden. Du kan se brugte dies her.Jeg har brugt forskellige str. klare rhinesten i bunden af skyerne for at give lidt effekt. Blomsterne er lavet af denne blomster dies og denne dies til stænglerne. Den sidste er jeg især vild med (fordi den er så billig) og multianvendelig.. den bliver klart en favorit i min samling.
Sentimentet er fra operation skriv hjem stempelsættet, der alle har tekster på dansk. Du kan se sættet her. Hele den blå baggrund er hævet fra det hvide stykke med 3D puder, for at give skyerne dybde. Hav en god dag alle sammen.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...