fredag den 12. juli 2013

Langt om længe et Layout

Der er ved at være lidt langt imellem layouts'ene her på bloggen  -  kort er nu engang lettere at lege med nye teknikker på.

Men her er et layout som jeg lavede til et "Telephone Game" på Scrapsisters Forum. Det er en leg, hvor man er en hel række af scrappere, som lifter hinandens layouts eller kort.

Her er mit bidrag. Fotoet er fra en sommerhus-scrappetur ved Vesterhavet for et par år siden.
Jeg var så hurtig om at lave det, at jeg nærmest følte at det var snyd  -  men jeg blev rigtig tilfreds med det, så måske man skulle overveje at lave mere i den helt enkle stil, hvor fotoet får lov at stå i centrum?



6 kommentarer:

  1. Sødt LO fra en fantastisk tur. Hold da op det er længe siden!!!! Jeg tror dog aldrig jeg kommer til at lave så enkle LO's - jeg er bare alt for glad for pynt :) Men jeg elsker når andre kan få det til at se mega godt ud :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO, man ser virkelig naturen træde helt frem i billedet og blive centrum i det hele. Rigtig flot.
    Indrømmer jeg er aldrig rigtig blevet fanget af at scrappe så meget, kun nogle minialbum, som er mega sjove at lave, men de ender nok mere some en række kort samlet for mig, er jeg bange for. Som Karina er jeg bare alt for glad for pynt som blomster, blonder, bånd og masser af bling he he he.Men også her elsker jeg at se, når nogen virkelig kan få det til at du som her. Meget stilfuldt og sigende.

    SvarSlet
  3. Det er da rigtig flot! Enkelt og lækker opsætning og dejlige detaljer!

    Ha' en god sommerdag :)

    SvarSlet
  4. Smukt, utrolig så dejlig en blå farve havet har. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot enkelt layout!
    God weekend.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...