onsdag den 9. oktober 2013

Kort med inspiration fra pinterest

Pinterest er fantastisk til at finde inspiration hvis man lige er tom for ideer. Det var jeg forleden og så fandt jeg et kort, som inspirerede mig til at lave de her to kort. Jeg er helt vild med den der flænge der ligesom er i det øverste lag mønsterpapir og man kan så putte lidt forskelligt fyld ind, som kan titte ud under kanterne. Jeg har brugt mit totalt yndlingspapir fra Maja. Inde i flænge har jeg lavet et gitter med denne die: http://hobbyboden.dk/shop/spellbinders-shapeabilities-20380p.html. Kortet er i størrelsen 15x7,5 cm. Jeg synes faktisk det er et rigtig lækkert format og der går ikke så meget mønsterpapir til spilde :)



Lige et kig nærmere på detaljerne - her kan man se gitteret og en lille blonde der titter frem. Blomsterne med nogle brads jeg havde liggende. Og så lidt halvperler.


Igen gitter, blonde, blomster og halvperler. Her kan man også se de distressede kanter. Jeg har valgt ikke at sværte kanterne fordi jeg synes den hvide distressede kant giver en god effekt her.


- Karina

9 kommentarer:

  1. To flotte kort. Hvor ser det godt ud med blonde gitter og åbningen.
    God dag.

    SvarSlet
  2. 2 rigtig flotte kort her. Jeg er også selv helt vild med den effekt, det gír, når man laver en flænge i det øverste papir, det ser bare herregodt ud, og det er rigtig flotte papirer du har brugt her også.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud - jeg synes ikke at jeg tidligere har set, at der kunne være flere lag på et mønsr´tret karton

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er jeg ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener. Men det er jo ikke flere lag i ET stykke mønsterpapir. Jeg har lagt et lag mønsterpapir nederst og så et stykke ovenpå som, der er lavet revne i :)

      Slet
  4. Lækre kort - skal helt klart afprøves

    SvarSlet
  5. To smukke kort med lækre detaljer!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...