mandag den 14. oktober 2013

Masseproduktion af julekort, part 2

De tre kort jeg har valgt at vise fra min masseproduktion af julekort lavet med papir fra sidste års 6X6" stack fra Simple Stories, er denne gang lidt mere forskellige fra hinanden end de tre første.

Første kort er inspireret af et kort jeg så på Pinterest for nyligt. Her har jeg klippet fire små firkanter i forskelligt mønsterpapir og givet dem en sløjfe på så de er fine julegaver. Afsluttet med en julehilsen lavet med stempel og en lille stump garn med sløjfe i kanten.


Det næste kort er lavet med tre julekugler. Den midterste er lavet i mønsterpapir mens de to yderste er lavet i embosset karton. Kortet er afsluttet med en stemplet hilsen og en sød grøn silkesløjfe.


Sidste kort er lavet med en stribe mønsterpapir, en stribe med hilsen fra stacken og fire matchende knapper alle monteret med råhvid floss.


Jeg håber du med de to indlæg har fået lidt inspiration til at gå i gang med din egen masseproduktion :-) det er så let når man har en stack med lækkert matchende papir og tags med små motiver der passer til.

/Gitte O

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Jeg tror, jeg skal prøve den øverste :-)

    SvarSlet
  2. Alle sammen er bare super flotte og fint lavet. Tak for masser af fin inspiration, nu er det så bare at komme igang.

    SvarSlet
  3. Lækre kort!! Ih, altså ... hvor jeg elsker at vi nu rigtig går i gang med julekortene rundt omkring :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...