onsdag den 26. februar 2014

Distress ink, vand og en vinylplade

Skrevet af: Lissy

... er hvad der kræves for at lave denne baggrund til et stempel. Jeg kom 3 farver distress ink- pumice stone, tea dye og brushed corduroy- på i striber på en acrylplade 7 * 7 cm.... sprayede lidt vand på ( pas på det ikke bliver for vandet... jeg måtte lige prøve et par gange, før det lykkedes ;-) )  og trykkede den så ned på cremefarvet stempel karton. Bliv ved at klemme indtil farverne er løbet helt sammen. Derefter stemplede jeg den lille blomst, klippede til og monterede på kortet.

God dag til jer !!!



13 kommentarer:

  1. Fantastisk flot.
    Det er jeg simpelthen nød til at prøve. :-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Som altid smukt og enkelt.
    Ønsker dig en rigtig dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. WOW hvor ser det fedt ud Lissy, det skal da vist godt nok prøves. Super flot resultat.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig godt ud - har du brugt reinkers?

    SvarSlet
  6. Hvor spændende. Ser rigtig flot ud

    SvarSlet
  7. Super flot kort .

    SvarSlet
  8. Rigtig fint - det er godt nok længe siden jeg har leget med mine distress inks. Måske de skulle frem af deres skjul.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...