tirsdag den 4. februar 2014

Kort inspireret af pinterest


Da vi for nyligt var samlet til scrap-hygge fik jeg lavet dette kort inspireret af et kort jeg havde set på Pinterest. Kortet består af 2 løse kvadratiske kort, som bliver sat sammen med et aflangt stykke karton, som er foldet som "en lille harmonika". Kortet her er lavet med to kvadratiske kort i 14x14cm og en "harmonika" på 10x30 cm. Alle sider er beklædt med mønsterpapir, som er skåret 1 cm kortere, så det giver ½ cm kant hele vejen rundt
Og her en anden vinkel.


Og et nærbillede af blomsterne, som er en kombination af en stor papirblomst og nogle mindre træblomster og nogle helt små udstansede blomster. Grenen har jeg givet noget facon, for at få lidt liv i blomsterdekorationen.


Her ses kortet åbent.


Håber I kan li det - det er i hvert tilfælde ikke sidste gang jeg har lavet det.


- KarinaHadsten

5 kommentarer:

  1. WOUW hvor er det flot Karina, og en rigtig sej måde at folde det på. Det skal bestemt prøves på et tidspunkt, det er helt sikkert. Og super fint dekoreret også.

    SvarSlet
  2. Spændende! Helt afgjort noget, jeg lifter på et tidspunkt!

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud. En korthornskvæg, som afslut hører hjemme i idebunken. Flot kort med skønne detaljer

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort... det må helt bestemt afprøves engang... super flotte detailer.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud! Dejligt kort, som jeg helt sikkert skal have prøvet at lave! Tak for god inspiration.
    Ønsker en dejlig tirsdag aften. Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...