onsdag den 12. februar 2014

Silhouette stempel materiale

En af de ting jeg så rigtigt meget frem til sidste år, var Silhouettes stempel materiale. Ideen om at jeg kunne lave mange af mine skærefiler om til stempler, ja selv mine egne designs, virkede yderst tiltalende på mig. Og som en fantastisk mulighed for at gøre mine layouts og kort endnu mere personlige.

Og jeg er bestemt ikke blevet skuffet. Det er et sjovt materiale at arbejde med. Men det krævede en lille smule tilvænning fra min side. Her er en video, hvor jeg viser hvordan jeg bruger materialet og fortæller lidt om hvilke blæktyper der har virket bedst for mig. Og så skal mine nye stempler da bruges med det samme, så der bliver også lavet et fra-start-til-slut layout.

Papirene jeg bruger er fra Glitz Designs Wild & Free serie. En super lækker serie, med fantastiske farver, lige til at blive rigtig glad over. Kan sagtens se de papirer blive brugt til en masse forårs layouts også. Jeg bruger også en cirkel punch og en Martha Stewart hjerte punch. Jeg elsker punches, da de er super nemme lige at tage frem fra skuffen og hurtigt lave lidt pynt med. Og punches som cirkler, hjerter, stjerner og sommerfugle kan jeg bruge om og om igen.



For at bringe lidt mere lilla ind i layoutet har jeg brugt Tim Holtz Distress Ink i Dusty Concord, til at farve hjertepapiret med. Jeg brugte det også til at stemple de små hjerter fra Lawn Fawns Blue Skies stempelsæt med. Lidt tissue tape fra Tim Holtz og en doily klippet i mindre stykker, og så synes jeg efterhånden at layoutet var pyntet nok til min stil.


Tak fordi du kiggede med
/Lina

2 kommentarer:

  1. Okay ja, den vil godt nok ikke længere til ca midten, så stopper den simpelthen ov vil ikke længere, men det ser fint ud, det jeg så, og det færdige LO er blevet rigtig fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maryann. Ja, der er desværre problemer med videoen. Men jeg arbejder ihærdigt på at få den til at fungere ordentligt igen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...