lørdag den 15. februar 2014

Små detaljer fra Project Life

Skrevet af: Gitte Ottosen

 Min svigerdatter Heidi og jeg er nu i fuld gang med at lave Project Life, og idag vil jeg gerne dele lidt detaljer fra Heidis allerførste sider, sjove ideer du måske kan bruge i dit projekt.

Vi har rigtig fået gang i at bruge washitape i forbindelse med project life og det er lidt sjovt bare at kunne rive det og bruge det som pynt over det hele. Det kan du se på flere af billederne. Årstallet er lavet med så stickers i rød.


 I det næste har Heidi haft gang i min dymo. Der er skåret strimler af vinrød mønsterpapir (en rest julepapir faktisk) og dette er brugt som dymo tape. Efterfølgende er der blevet slebet lidt med sandpapir og nogen af bogstaverne er trukket lidt op med hvid tusch. Og nej epidemiologi er tydeligvis ikke det mest sindsoprivende fag :-)
 Det her er en rigtig sjov effekt. Jeg havde faktisk glemt at vi tidligere havde købt en sne tusch men det havde hun ikke :-) øverste kant af billedet og nederste venstre hjørne har fået en gang med tussen og den er så efterfølgende varmet med varmepistol så det popper op.
 Heidi havde en lille rest mønsterpapir fra studio callico liggende med talebobler - så der blev lige klippet et par stykker ud til at skrive journaling i.



2 kommentarer:

  1. Fede PL-kort. Især på det førte billede er jeg vild med at de røde farver i billedet bliver gentaget i tapen :)

    SvarSlet
  2. Skønne PL kort med gode ideer. Sne-tuschen er da cool! Og så er jeg vild med vinklen på billedet fra undervisningen i epidemiologi. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...