søndag den 2. marts 2014

Bugs and balloons


Skrevet af: KarinaHadsten

Jeg har købt dette sæt fra Taylored Expressions med dies og stempler til at lave den sødeste lille mariehøne. Da jeg kom hjem undrede jeg mig over en lille firkantet dims med 2 ben, som jeg ikke helt kunne finde ud af hvad skulle bruges til. Men så kom jeg til at læse at die sættet hed Bugs and balloons og det gik op for mig at der også kunne laves varmtluftballoner vha. sættet. Så det blev til disse to meget forskellige kort.

Først et kort med en mariehøne og teksten "Happy birthday Little lady" perfekt til et  kort med en "lady bug". Jeg synes det er en fantastisk tekst til mariehønen.

Og så blev det til dette kort med varmtluftballoner. Fandt noget papir med skyer, som var perfekt til dette kort. Tilføjede lidt udskårne skyer, så der kom lidt dybde i kortet. Og så teksten fra die/stempel-sættet "Flying by to say hi".

Tak fordi du læste med. Håber du fik lyst til at kigge nærmere på sættene fra Taylored Expressions.

- KarinaHadsten

7 kommentarer:

  1. To rigtig søde kort Karina, og meget forskellige, men hvor er det fedt, når man kan bruge de samme ting til forskellige formål, det ligesom retfærdiggør lidt mere, at vi køber mere he he

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig - en mariehøne synes man måske ikke man kan variere så meget, meeeeen - når samme sæt giver mulighed for at lave balloner, så er det jo en helt anden sag. Hihi.

      Slet
  2. dejlige kort, med fine tekster

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde
    God søndag eftermiddag

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha alle sammen :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...