lørdag den 15. marts 2014

Ikke et bryllupskort

Skrevet af: Lina

Jeg elsker at lave bryllupskort. Der er bare noget ganske særligt ved at lave og give kort, til så fantastisk en lejlighed. Desværre ser det ikke ud til at jeg skal til nogen brylluper i år. Men det skulle nu ikke stoppe mig (helt) i at lave smukke hvide kort. Så det blev til dette, som sagtens kan bruges til andre lejligheder også.



Jeg har brugt hvidt, smooth karton fra Bazzill, et ark af det skønne sølv folie papir fra Chickaniddy, et sommerfulge stempel fra gemmerne, embosset med Detail White embossing pulver fra Stampendous. Brugte en anti-static bag inden jeg embossede, for at undgå at pulveret sad fast alle vegne.


Selve kortet er skåret ud ved hjælp af Silhouetten, og filen hedder Whimsical Vines Card. Blomsterne er også en Silhouette skærefil og hedder 3D Cherry Blossom Flower.


Tusind tak fordi du kiggede med og rigtig god fornøjelse.

4 kommentarer:

  1. Wauw hvor er det flot. Tak fordi du skriver hvilke filer du har brugt

    SvarSlet
  2. WOW, hvor flot!
    Og du har ret i, at bryllupskort bare er noget helt specielt.
    God weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. WOW hvor er det bare flot. Ja det ville være perfekt til et bryllup, men da også til en pigekonfirmation synes jeg. Du skulle næsten há haft min tjans så, jeg er lige igang med det fjerde bryllupskort lige nu, og mangler så bare et, til 2 bryllupper her snart LOL. Så nu vil jeg snart igang med lige så mange til 3 konfirmationer også, så jeg skal nok få min lyst styret tror jeg.
    Rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...