fredag den 21. marts 2014

Konfirmationstid

Skrevet af: Jytte


Det nærmer sig konfirmationstid. Så jeg har igen bevæget mig helt udenfor min sædvanlige stil og leget med inks og modelling paste. Det kom der dette kort ud af, som jeg synes passer fint til en drengekonfimand.

Først har jeg skåret et stykke hvidt karton i 10x14,50 cm. Derefter har jeg farvelagt det med Dylusion Inks og Hero Arts Neon Ink. Jeg duppede overskydende farve af med køkkenrulle og lagde så en stencil ovenpå og ovenpå den smurte jeg et lag modelling paste - og fik det skønneste edderkoppespind ud af det. Den blå farve trak igennem, men det synes jeg bare ser godt ud.

Nu er stykket klart til at blive sat på et kort 10,5 x 15 cm.
Jeg har brugt et par dies, et af Gittes egne stempler og min Dymo til at dekorere med.

Jeg tænker, at man nok også kunne få fede bordkort ud af denne teknik. Jeg synes, at det er lidt råt og anderledes - og jeg tror, at mange af os har svært ved at finde på noget til drenge/unge mænd.

Ha' en dejlig dag.

Jytte :)





8 kommentarer:

  1. Spændende kort Jytte....

    SvarSlet
  2. Det har du nu klaret rigtig godt selv til en dreng, som vi alle ja, nok har et lid anstrengt forhold til, men disse er rigtig fede, så gør du bare det igen Jytte ha ha ha
    God week-end alle sammen.

    SvarSlet
  3. Flot kort og et rigtig fint "mandigt" udtryk

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort :) Den stil kan du sagtens tage til dig, for den styrer du jo allerede :)

    SvarSlet
  5. Flot kort! Og cyklen er da for lækker en die.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et lækkert kort!!

    SvarSlet
  7. Skønne farver og flot stencil/web. Herligt kort.
    God weekend

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...