lørdag den 22. marts 2014

Kort med stencils og stempler


Skrevet af: KarinaHadsten


På dette års convention var jeg lige med på en make & take, som Gitte havde lavet. Her legede vi med distress inks og masker. Det lille farvede kort på det første kort er faktisk det jeg lavede på make & take. Kortet er først sværtet med 2 farver distress inks. Med en maske og en baby wipe fjernes nu noget af farven gennem masken. Deraf kommer de hvide felter på kortet. Derefter tog jeg samme stencil og sværtede forskudt for de hvide felter. Til sidst er der stemplet med et stempel med sort sværte. 
Nede på min plads igen måtte jeg prøve teknikken igen. Jeg havde ikke held med at få de hvide felter så skarpe som ved make & take kortet. Det er afgørende at finde det helt rigtige papir. Det skal være noget glat karton, men ikke blankt, for så trænger sværten ikke ind. Kortet er sværtet med et par forskellige stencils og stemplet med et baggrundstekststempel.



Tak fordi du læste med.
-KarinaHadsten

2 kommentarer:

  1. Begge kort er super super skønne. Er vild med farverne!

    SvarSlet
  2. Fed teknik, og flotte farver, du brugte her, de er begge rigtig flotte Karina.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...