torsdag den 13. marts 2014

One Layer Cards 3.

Skrevet af Karina Beck.

Når jeg laver CAS/ One Layer Cards bruger jeg ofte det sorte karton fra Hero Arts Layering Paper. Det er et lækkert kraftigt papir, som er farvet på den ene side og hvidt på den anden.
Jeg ved det, så er der ikke så meget ONE Layer over det, men jeg synes, det giver en flot effekt med den sorte ramme om det enkle layout.

Disse kort lavede jeg inden kurset startede:




I dag vil jeg vise endnu en teknik fra kurset CAS One Layer Cards 3. Teknikken hedder Faux Metal og går ud på at bruge et metal farvet Embossing pulver i flere lag oven på hinanden og mens det er varmt og blødt, stemple i det. Jeg har varmet Kobber embossing pulver i 6 lag og stemplet et hjerte i det. 

Her er mit kort:



God forårsdag til jer allesammen.



9 kommentarer:

  1. Smukt - og tak for delingen af teknikken. Jeg har lige et spørgsmål: når du bruger denne teknik, hvad slag stempelmateriale kan man bruge? Gummi stempler? Siliconestempler smelter vel?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak;) jeg brugte et siliconel og der var ingen problemer!

      Slet
    2. tak for svaret - det skal jeg have afprøvet... :-)

      Slet
  2. Rigtig flotte kort, især det med fjerene og sommerfuglene krammede lige mit hjerte ved første øjekast, hvor er de altså bare smukke. Og alle er lavet i sååå lækre farver.
    Tusind tak fordi du deler teknikken med os alle sammen her også, det er såå cool.

    SvarSlet
  3. Endnu engang nogle flotte kort. Sjovt og effektfuldt med Faux Metal teknikken. Tak for idéen.

    SvarSlet
  4. Flotte kort. Dejligt at blive inspireret af at se, hvad I får ud af jeres kurser.

    SvarSlet
  5. Endnu engang nogle lækre kort, Karina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...