fredag den 28. marts 2014

One layer kort med Silhouetten

Skrevet af: Lina

Karina og Lissy har lavet de skønneste One Layer kort, som jeg blev super inspireret af. Jeg har bare ikke så mange dies, der er egnet til formålet. Så satte min Cameo i arbejde istedet, og det blev til disse 2 konfirmations kort.



Hvis jeg havde tænkt mig lidt om, havde jeg skåret rammen ud på guldpapiret også. Men da jeg satte tingene op i Silhouette programmet, var jeg i første omgang koncentreret om at lave det hvide kort. Så jeg brugte den hvide ramme som skabelon, og tegnede meget forsigtigt med en blyanstreg på bagsiden af guldpapiret, og klippede ud i hånden. På den måde fik jeg to kort ud af det hele.


Der er mange måder at sætte sådan et kort sammen på, og Karina viser en rigtig fin måde at gøre det på, på hendes blogpost her: One Layer Cards

Og hvis du vil se hvordan Lissy lavede et skønt kort med flere forskellige motiver lagt ind i hinanden, kan du se det her: One layer card fortsætter.


Jeg har brugt hvidt- og guldkarton, men de ville blive lige så skønne med mønsterpapir. Det er kun fantasien der sætter grænser.


Tusind tak fordi du kiggede med og rigtig god fornøjelse.

2 kommentarer:

  1. Også et superlækkert kort, og det må da være skønt, at være god nok til bare lige at lave sine egne diecuts på den måde, men man får jo så heller ikke den embossede del på dem, men kortet er godt nok fint.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...