mandag den 3. marts 2014

Poppystamps die - Happy Birthday.

Skrevet af  Karina Beck

Jeg har købt en af de nye lækre dies fra Poppystamps. På det første kort har jeg brugt dien på sort papir. Baggrunden har jeg farvet med Copics.


Herunder et billed af baggrunden.


På næste kort har jeg skåret på sort papir og brugt Hero Arts Layering paper - Blush Mix til baggrund. 


Jeg synes, at Poppystamps die - Happy Birthday er en lækker die. Den er god til stilrene enkle kort.
God forårsdag til jer.
Karina

4 kommentarer:

  1. Super flotte kort begge to, og skønt i en snæver vending, at man kan lave noget rigtig hurtigt.

    SvarSlet
  2. Der er da kommet knald på farverne.Sikken nogle skønne kort.

    SvarSlet
  3. Fed ide med den flerfarvede baggrund!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...