mandag den 14. juli 2014

ATC - Artist Trading Cards

Skrevet af Jytte

For nogle måneder siden begyndte jeg at lave ATC's.

ATC står for Artist Trading Cards og er små kort, som man bytter med andre. Man kan bruge alle forskellige teknikker og materialer - og man kan lade kreativiteten flyde frit.

Kun ganske få regler, der skal følges:
Kortet skal være 2½ x 3½ inches (64x89 mm)
Man må ikke forære eller sælge sine kort - de skal byttes.
Man må ikke lave huller i kortene.
Pynt på kortet må ikke stikke udenfor kanterne  (Den regel, har jeg nu set "overtrådt" flere steder).
Bagside med navn på kunstneren og titel på kortet - og eventuelt nummer, hvis du har lavet en serie.


Her har jeg lavet en serie, hvor temaet er "Sommer". Jeg har bla. brugt papir fra Maja Design og Pion Design. Kortbaser og andet til ATC's kan du finde her.

Det er hyggeligt at lave ATC's, kræver ikke så meget, super måde at bruge sine rester på og alletiders, hvis man trænger til bare at nusse med lidt småtteri.

Skulle du få lyst til at lave ATC's, kan jeg varmt anbefale bloggen her, som styres af vores dygtige Vivi her fra desígnteamet.

Ha' en dejlig, kreativ dag,
Jytte :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte og fine.
    Det kun jeg godt overveje at prøve, når
    jeg engang for tid.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine Jytte, og man kan jo slet ikke undgå at få et smil på, når man ser på dem. De er bestemt defineringen af sommer her.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne. Du har fanget sommeren på skøn vis.

    SvarSlet
  4. Der er sommer over dine ATC er, men må vi se hvad du fik igen, det er jo også spænende. knus morkaren.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...