lørdag den 5. juli 2014

Bedst sammen

Skrevet af Lina

I mit layout idag har jeg ikke brugt ret meget. Et enkelt 12x12 ark karton, papirer fra en 6x6 blok og så eller stempler og dies. Synes nu stadig layoutet blev både spændende og fyldt med detaljer.



Jeg nævner i videoen, at jeg tager et billede af sommerfuglene inden jeg stempler under dem, og limer dem på. Jeg glemmer bare at fortælle hvorfor. Når jeg sådan fjerner det hele igen, fra mit layout, for at arbejde på baggrunden eller noget andet, har jeg en tendens til at glemme, hvordan det nu var jeg gerne ville have det. Men så er det bare at tage et hurtigt kig på telefonen. Hvis ellers jeg husker at tage billedet.

Jeg har brugt Bazzil canvas karton i farven Vanilla til baggrund. Det har en super lækker struktur, og giver det fedt, lidt ujævnt look, når der stemples på det. 6x6 blokken er My Minds Eyes Follow Your Heart. Super lækker serie som kan bruges til både feminine og maskuline layouts.


Stemplerne er Die-Namics Timeless. Så absolut et favorit stempel sæt, og husk, du kan også købe matchende dies til det. Bo Bunny's To The Point blev også brugt. Og så Hero Arts/Sizzix's Butterflies 3. Alt er stemplet med en mørkebrun die ink, så aftrykkene blev tydelige, uden at blive for kraftige på den lyse baggrund.


Bogstaverne og de små word stickers er fra Glitz Designs Wild & Free serie, og så sluttede jeg af med lidt clips og enamel dots fra StudioCalico.



Tak fordi du kiggede med og rigtig god fornøjelse.
/Lina

1 kommentar:

  1. Hvor er det flot Lina med alle de smukke sommerfugle, der basker henover siden.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...