onsdag den 9. juli 2014

Den lille sygeplejerske-fugl

Skrevet af: Gitte Grønfeldt


...den lille hvaffor-én...?
Ja, det var hvad Claus spørgende udbrød, da jeg jublede over det lille stempel fra Lawn Fawn med sygeplejerskefuglen. Men hvad skulle jeg ellers kalde det?



Her har jeg brugt den på et god-bedring-kort.
Fuglene er stemplet på gul karton og bagefter har jeg stemplet 3 på hvidt mønsterpapir med svagt lyseblåt mønster. De røde kors er tegnet med rød tus og så har jeg klippet hattene ud og klistret dem ovenpå.

Mønsterpapiret er også fra Lawn Fawn - serien Hello Sunshine.

6 kommentarer:

  1. De er da rigtig søde, og nej hvad skulle man da ellers kalde dem, men der er jo så meget mænd ikke forstår ik? he he he
    Og så lige et stort tillykke med fødselsdagen idag Gitte, håber den bli´r alr hvad du drømmer om, den skal være, og forhåbentligt har Claus allerede forkælet dig godt og grundigt og fortsætter resten af dagen.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen!
    Skønt kort i dejlige farver.

    SvarSlet
  3. Det kort ville sygeplejersker og deres patienter da blive helt vilde med.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen - skønt vejr, du har sørget for!
    Sødt kort!

    SvarSlet
  5. Lawn fawn UHA du frister - jeg er jo helt vild med den serie og dette er så nuttet og festligt. RIGTIG god dag præcis min søde mands halvårsdag - han mener "børn" med vinterfødselsdage har ret til en halvårsfødselsdag så det fejrede vi så =0)

    SvarSlet
  6. Tillykke med igår. Herligt kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...