tirsdag den 15. juli 2014

En hurtig bestilling

Skrevet af KarinaHadsten

Mens jeg var til scrapaften i hobbyboden fik jeg en SMS om nogle til-og-fra-kort til nogle gaver til lærerne på min datters årgang.

Der skulle bruges 6 stk til 5 damer og en mand. Jeg havde en time til projektet. Lynhurtigt fandt jeg yndlingspapiret fra Maja. Den lyserøde serie og en blå serie. Den blå var faktisk en del af en vinterserie, men jeg studerede den nøje og der var ingen snefnug, så det kunne godt bruges. Jeg er vild med stjernerne. Fandt lidt matchede karton og noget Hvidt og gik fluks i gang med at skære. Kortene er ca halv størrelse af normale kort. Dvs det var en 10x15 cm som blev foldet.

Og vupti var der 6 lækre til-og-fra-kort.




3 kommentarer:

  1. Ja heldigvis er det ikke noget, der kræver en hel masse og med dde fantastisk flotte papirer har man jo ikke brug for læssevis af pynt, da det er så dekorativt i sig selv. Og du klarede da opgaven til UG med både kryds og slange kan jeg se, de er super flotte Karina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Og nej i den størrelse og med de lækre papirer var der ikke brug for meget pynt.

      Slet
  2. Hyggeligt med små skønne kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...