torsdag den 24. juli 2014

Knap så mini album del 2

Skrevet af: Lina

Sidste gang lavede jeg 'forsiden' til mit 'mini album' inde i 12x12 albummet. Det var relativt firkantet i design, så denne gang valgte jeg at bryde det hele lidt op og gøre mere dynamisk med cirkler.



Denne side omhandler det lidt mere alvorlige, ved vores ophold på hospitalet. Nogen gange bruger jeg designs der er formelle og rolige i deres udtryk. Men du kan også sagtens, som jeg har gjort her, vælger et mere sjovt og dynamisk udtryk, hvis du ikke synes det hele skal blive alt for stift.

Jeg brugte Martha Stewarts Large Circle Cutter, men hvis du ønsker knap så store cirkler er der også Simple Circle Cutter. Papirserien er stadig WRMemoryKeepers Good Day Sunshine.


Tonic Studios Duo Punch blev brugt til at lave tag'en med, sammen med to cirkel punches, en ½ inch og en 1 inch. Jeg har ikke så meget plads i mit scrap-område, men cirkel punches er en af de ting jeg altid har i nærheden af mig. De bruges ret ofte.

 Bogstaverne til titlen er fra Simple Stories Snap DIY serie, og bortset fra den pinke, synes jeg bogstaverne passer ganske fint til papirene fra WRMK serien. Og lige som sidst kom mit Bo Bunny To The Point stempelsæt i brug igen.


Tak fordi du kiggede med.
-Lina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...