fredag den 25. juli 2014

Knap så mini album del 3

Skrevet af: Lina

3. del af mit 'mini-album', hvilket man vel dårligt kan kalde det, når det nu består af 12x12 layouts. Vi brugte 2 uger på hospitalet, men jeg havde ikke lyst til at scrappe dagene kronologisk. De lignede jo meget hinanden. Så jeg printede de billeder jeg synes bedst fortalte historien, og skar 9 polaroid rammer ud med Silhouetten.



Når der er så mange billeder på, som på denne type layouts, er jeg ofte lidt tilbageholden med mønstret papir. Det bliver typisk et med et roligt og lille mønster på. Så det ikke konkurrerer med alle billederne. Jeg prøver også at være en lille smule tilbageholden med pynten, så det heller ikke fjerner for meget fokus fra billederne.

Blomsterne blev klippet ud af en a papirene i WRMK Good Day Sunshine serie. Og jeg fik igen brugt det fine Bo Bunny To The Point stempelsæt. Som med de andre layouts, har jeg brugt Walnut Stain distress ink til at sværte og stemple med.



Tak fordi du kiggede med.
-Lina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...