lørdag den 26. juli 2014

Knap så mini album del 4

Skrevet af: Lina

Den sidste side i serien om vores hospitals ophold. Denne gang handler det om afdelingen og de søde sygeplejerske og læger vi kom i kontakt med. Jeg valgte at tage udgangspunkt i de rester jeg havde tilovers fra de 3 tidligere layouts. Og jeg endte med at kunne lave hele siden, uden at bruge et helt 12x12 ark.



Alle kanterne blev sværtet med Walnut Stain distress ink. Bogstaverne til titlen er fra WRMK Good Day Sunshine serie samt Simple Stories Snap DIY serie. Denne gang fik jeg også brugt lidt vellum, stemplet med Frost White Cat's Eye. Husk at når du stempler på vellum, og du ikke bruger StazOn, at det lige skal have lidt tid til at tørre. Erfaringen der taler her ;).

Ellers er det den samme pynt som jeg har brugt på de 3 tidligere layouts. På den måde er der en fin rød tråd gennem dem alle og det er tydeligt når man når dertil i mit album, at her kommer en lidt længere historie. Blomsterne er klippet ud af et af papirene i serien.



Tak fordi du kiggede med
-Lina

1 kommentar:

  1. Super dejlige farver og søde detaljer :)
    http://stampsandcrafts.blogspot.dk/

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...