søndag den 20. juli 2014

Minialbum med PL kort

Skrevet af Louise

Jeg har lavet dette minialbum, hvor siderne primært er Project life kort.


Omslaget på albummet er lavet af chioboard, og beklædt med papir. Har lavet målene så jeg synes de passede til størrelsen på siderne.



Albummet bliver holdt lukket med magneter som er gemt under papiret.

Her er nogle af siderne









Jeg har brugt både de store og små kort, og selv skåret sider i vellum.

Der er mange kort i sådan et project life kit, jeg har brugt nogle af dem til at lave pynt til mine sider




Nogle er bare klippe ud fra et kort, andre skåret med en die, eller syet på symaskinen.
Jeg har pyntet siderne lidt, resten kommer når jeg skal fylde billeder i.








4 kommentarer:

  1. Rigtig god ide - så kan man måske også få brugt nogle "tilovers" tags fra smash.
    solskinshilsner
    Inge K

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg skal da vidst til at lave tags, når jeg er kommet på plads igen :) Super fed idé. Kan også rigtig godt lide dit mini album

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...