tirsdag den 26. august 2014

1. skoledag layout

Ved endnu ikke om det bliver en af de ting jeg gør hvert år, men i år skulle 1. skoledag ihvertfald dokumenteres.



Rigtigt meget blev skåret ud på Silhouetten. Det er så dejligt nemt at få pynt der matcher i farver og mønstre til resten af layoutet. Men også pynt der passer til temaet. Fra Silhouette har jeg brugt 4 Borders af Lori Whitlock, uglen hedder bare Owl af Silhouette, og fonten jeg brugte til titlen er LD Boogie Down.

Da jeg først havde besluttet mig for den blåstribede baggrund og den store journaling blok, var resten af designet nemt. For det hele blev bygget op omkring de to elementer.


Jeg har brugt My Mind's Eye Up and Away serie. Badges fra Lawn Fawns Polka Party og Hello Sunshine passede helt perfekt i farverne, og det gjorde papir clipsne fra Studio Calico også. Så lidt wood veneer fra mit stash, og lidt washi tape.


Stempel sættet er Simple Stories Snapshots, og fungerer rigtigt godt til Project Life projekter også.


Rigtig god fornøjelse
-Lina

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...