torsdag den 28. august 2014

Det er godt nok lidt tidligt ;-))



Skrevet af Lissy

... at lave julekort, men jeg kunne ikke lade være da jeg så denne video af Jennifer McGuire 
Jeg har brugt et gammelt HA stempelsæt cg363... jeg stemplede blomsten 2 gange og klippede så den ene i forskellige stykker. Jeg havde ikke dette skønne set, som hun bruger i videoen, men det kan jeg se at Gitte har her, så den må der nok lige investeres i :-)) denne gang har jeg brugt noget groft akvarelpapir 240 gr til watercoloringen  og også som base til kortet.

God dag til jer !!!!

7 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort Lissy. Ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund er julestjernen bare altid kanon flot uanset hvordan eller hvornår man ser den, så derfor gør det heller ikke så meget, at det er et julekort, da det stadig er julestjernen, og den er jo bare fantastisk flot ikke? Det synes jeg i hvert fald. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  2. ja lidt tideligt men flot er kortet jo

    SvarSlet
  3. Dejlig julestjerne. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså også bare super flot Lissy.
    Du er god til at levere nogle nye og spændende idéer. Tak for dem!
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  5. Lækkert kort, Lissy ... og jeg er også i gang med julekortene :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...