tirsdag den 19. august 2014

Dino Shakerkort.

Skrevet af Karina Beck.

I dag vil jeg vise et Shaker kort med Sequins/pailetter.
Først har jeg skåret en hexagon med en die fra Quickutz. Det gennemsigtige plast er et overhead papir. Så har jeg stemplet den søde Dino fra sættet, Critters From The Past på Lawn Fawn papiret Hello Sunshine. Pailetterne og teksten er også fra Lawn Fawn. Jeg elsker den serie.
Jeg har brugt tykt dobbeltklæbene Scotch tape mellem lagene, så pailetterne kan bevæge sig.



God sommerdag.
Karina

5 kommentarer:

  1. JA gid det var s vel, at vi kunne kalde det en sommerdag, men det er vist ret overdrevet her i hvert fald. Det er snydekoldt og vådt. Men så er det jo rart, at man kan sidde her og beundre dit fine kort her med de lækre sommer farver. Skønt arbejde som altid Karina.

    SvarSlet
  2. Skønt kort.Man bliver bare glad af disse farver. Her er det også sommer - solen skinner fra en blå himmel :-).

    SvarSlet
  3. super fint kort - og ja her skinner solen..Nordsjælland

    SvarSlet
  4. Dejligt kort - her er der det mest fantastiske vejr: Scrappevejr! Det tisser ned og den blå himmel - som formodentlig er deroppe et sted - er fint gemt bag tunge grå tæpper!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...