torsdag den 7. august 2014

Gæstedesigner Annette - En skøn lille gavepose

Så er Annette på bloggen igen  -  i dag viser hun den skønneste lille gavepose, som kan bruges til en hilsen på det ilagte tag - eller du kan bruge posen til f.eks. en lille smykke-gave.


Her kommer beskrivelsen af gaveposen med Annettes egne ord:
"Jeg har lavet en pose af Craft PaperBag og klippet halvdelen af.
For- og bagstykket er skåret med en Spellbinders Die.
Papiret jeg har brugt, er fra denne skønne blok, Craft Works Card Collection Pack 8x8”, som har masser af skønne diecuts.


Sommerfuglen som er sat ovenpå er en Memory Box die  og blomsten er fra mine gemmer.
Jeg kommer næsten altid blade bag mine blomster, helst mere end én slags, det giver en god effekt, synes jeg :-)  Bladene er en Cheery Lynn die.



Indeni posen har jeg lagt et tag, så man har mulighed for at skrive en hilsen."





7 kommentarer:

  1. Superflot gavepose - hvor har du teksten fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeannette, hvis det er teksten uden på poser, så er det en af de diecuts der er med til blokken jeg har brugt, der er henvist til den i teksten :-) tak for din ros.

      Slet
    2. Hej Annette, det var teksten "Post Card" på inderkortet, jeg er meget interesseret. Det er nogle flotte svungne bogstaver, som jeg kunne tænke mig, at bruge til et kort, jeg har på bestilling. Hej fra Jeannette

      Slet
    3. Der bliver jeg nok desværre nød til at skuffe dig, for det er fra en mini blok fra Princess, jeg har brugt som skrivefelt, øv, jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe dig, håber du kan finde noget andet:-)

      Slet
  2. Flot gavepose og dejlig inspiration.

    SvarSlet
  3. Skøn gave pose du har lavet.
    Utroligt dejlige farver du har valgt.
    Ser bare super godt ud .
    Knus Jette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...