lørdag den 9. august 2014

Gæstedesigner Annette - Foldet æske med låg

Sidste indslag fra vores gæstedesigner i denne omgang, er en sød lille æske, som Annette tidligere har vist på sin egen blog.
Men jeg synes den fortjener at kommer ud til et bredere publikum, så derfor har jeg valgt at lægge den her på bloggen også.

Husk at du kan følge Annette på hendes egen blog her: http://annettesdesign.blogspot.dk/









Vi siger tusind tak til Annette for at få lov til at vise nogle af dine mange flotte projekter her på butikkens blog.





2 kommentarer:

  1. Det er den smukkeste æske jeg længe har set. Den må jeg prøve at lave en dag, hvor jeg har god tid. Tak til Annette for nogle fantastiske ting, jeg vil helt sikkert kigge på din blog. Også tak til Gitte, fordi du sætter alle disse smukke ting ind på din egen blog. Vh Jeannette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...