mandag den 4. august 2014

Gæstedesigner Annette - Kort-æske

Skrevet af: Gitte Grønfeldt

I denne uge har vi besøg af gæstedesigner Annette, og hun har, som nogle måske kan huske, optrådt her på bloggen ved tidligere lejligheder.



Jeg har fulgt Annette næsten fra starten af hendes kort-karriere, da hun kun lige akkurat var kommet igang med at lave kort, da jeg åbnede butik i Odder for 2½ år siden. Det har været rigtig sjovt at følge hende på sidelinjen, for hun udvikler sig konstant og afprøver hele tiden nye og spændende materialer og teknikker.

Annette er supergod til at lave spændende og anderledes kort og æsker, og så er der altid kælet for detaljerne både udenpå og inden.

Du kan finde Annettes egen blog her:
http://annettesdesign.blogspot.dk/

Det første projekt er en kort-æske, der som navnet antyder, er en kombination af en æske og et kort.


Annette skriver selv:
"Jeg har først lavet en æske, og som låg har jeg brugt et kort. Mønsterpapiret er fra Studio Light Paper Pad No. 1.
På kortet er der brugt en die fra Spellbinders og en roset fra Memory Box.




Indeni æsken har jeg pyntet med perlebånd.
Til at åbne kortet har jeg lavet en lille løkke af et stykke bånd
Indeni kortet har jeg lavet et lille skrivefelt, som ligger løst.
Fuglen er et stempel fra Hero Arts og er farvelagt med Distress Markers.



Den lille sommerfugl på toppen er sammensat af to dies fra Memory Box hhv. Pippi og Isabella."

Resten af denne uge vil du komme til at se flere spændende projekter fra Annette's hånd.

4 kommentarer:

  1. Super flot, og en god model, som var meget populær også for et par år siden, så sjovt at se, at de gamle ting kommer ud i lyset igen.

    SvarSlet
  2. Hvor er den yndig, Annette. Ja, jeg har jo også set din udvikling og hold nu op, hvor er der bare sket meget fra din begyndelse til nu - og altid smukt resultat.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. hold op, hovr er det bare smukt og gennemført.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...