fredag den 1. august 2014

Når man må starte forfra

Skrevet af: Gitte Ottosen

For det meste så laver jeg ikke min project life sider om selv om slutresultatet ikke er helt perfekt, men i aften gik det helt galt.
Jeg var så fokuseret på at skulle bruge de sidste rester af et kit og bagsiderne fra de der allerede var i mappen at jeg gik på kompromis. Samtidig så havde mit forsøg på ikke altid at være så symmetrisk gjort det hele endnu mere rodet. Se bare!


Efter at have set på det et stykke tid tog jeg en rask beslutning, printede billederne ud igen og startede forfra! Jeg gravede er helt nyt kit frem af gemmerne og forsøgte at opbygge siden rent kort mæssigt inden jeg begyndte at lave de enkelte kort. Samtidig tog jeg konsekvensen og beholdt de små billeder sammen som en collage istedet for at klippe de ud. Til gengæld fandt jeg et lækkert overlay i gemmerne og lagde over for at pynte lidt på billedet. Og ikke mindst lod jeg være med at putte billeder i alle lommerne, to fik lov til bare at være pynt.

Denne gang starter jeg ikke forfra, er faktisk rigtig tilfreds med resultatet.


Tak fordi du kiggede med :-)

Gitte aka Godtesen

2 kommentarer:

  1. Flot arbejde men synes altså ikke det første er så slemt, som du synes, men vi er jo alle forskellige, for jeg synes det er ok, at det ikke altid er passet helt til alle vegne.
    Flotte sider BEGGE to.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...