torsdag den 14. august 2014

Samme stempler... samme farver

       

 .... men to så forskellige kort.

Skrevet af: Lissy



På dette kort har jeg lavet baggrunden med med en embossing folder... kom 3 farver distress ink direkte på folderen, sprayede med en del vand og kørte den så gennem bigshotten. Blomsten er stemplet med samme distress ink, som den nederste farve, Pumice Stone,

Her har jeg kommet de samme tre farver, Scattered Straw, Shabby Shutters og Pumice Stone direkte på mit stempel, bare lidt tilfældigt som jeg kunne komme til.

For et stykke tid siden lavede jeg to kort på samme måde... se dem her på min blog. Synes det er lidt sjovt at se, hvor forskellige kortene bliver.

God dag til alle jer som kigger forbi :-)) 


3 kommentarer:

  1. Så sandt som det er sagt. Selv om det er helt det samme stempel er det godt nok 2 vidt forskellige kort, og det viser jo så hvor meget forskelligt man kan lave med bare et stempel. Men begge er super flotte Lissy.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort, og god ide til lige netop dette stempel.
    Jeg låner nok lidt af ideen på et tidspunkt :0)

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt at se forskellen på trods af de samme farver og motiv!
    Godt illustreret og begge to nogle super flotte kort!
    Kh. Anette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...