onsdag den 26. november 2014

Julekort

Skrevet af Vivi:

      "Jeg glæder mig i denne tid;
       nu falder julesneen hvid,
       så ved jeg julen kommer..."

... det var de par linjer fra "Peters Jul", jeg kom til at tænke på, og som gav inspiration til kortet her.
Papiret jeg har brugt, hedder Arctic Winter, og er fra Marianne design - det samme er juletræerne, "snebakken" og grangrenene: Juletræ, Anja Edge og Pine Tree Branch. Stjernerne er fra Memorybox og tekstfeltet er fra Nellie Snellen.







/Vivi.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Vivi, rigtig flot og delikat i alle henseender, og lækkert papir og elsker det glitrende look på det.

    SvarSlet
  2. uhhhh.... der bliver en ekstra en, som får et julekort i år! Dette her SKAL bare laves!!! Fantastisksmukt, med disse farver og motiver. Og genialt med den gennemsigtige folie!

    SvarSlet
  3. Det var da et utrolig flot kort - fantastisk med et gennemsigtige på forsiden. Det har jeg aldrig prøvet, men det i hvor har jeg dog fået lyst til at prøve det.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot - det skal da helt klart afprøves :-)

    SvarSlet
  5. Super flot kort - og en meget smart finte med det klare folie, det må jeg huske.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...