fredag den 19. december 2014

Gavemærker

Skrevet af Jytte

Noget af det jeg godt kan li' ved at lave mine egne gavemærker er, at man kan lave dem, så de passer til gaven - både i farver og størrelser.

Jeg har lavet et par hurtige gavemærker, hvor jeg har brugt papir fra en 6x6 blok i dejlige vinterfarver. Derpå har jeg pyntet med en stribe hvid glimmerpapir. De søde vanter er en del af et lille stempelsæt fra Scrapberry og tekststemplet er af Gittes eget design. I hjørnet har jeg lavet et hul og sat en eyelet i - og så har jeg limet lidt matchende småpynt på og sluttet af med stickles rundt i kanten.


Ha' en dejlig dag :)

3 kommentarer:

  1. Smukke gavemærker her Jytte, og lige hvad vi alle mangler lige nu.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud.
    Jeg burde lave en flok gavemærker her i mellemdagene, for når jeg når frem til næste års julegaver har jeg igen ingen på lager.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...