tirsdag den 23. december 2014

Julestjerne i vellum


Skrevet af Lissy




Til dette kort har jeg igen leget med forskellige teknikker.... allerførst lavede jeg min baggrund ved at sværte med forskellige distress ink, pistede lidt vand med perfekt pearls på. Til sidst dryssede jeg en smule embossing powder  (med glimmer i ) på og varmede med heat gun fra neden af, så det ikke blæste af.
Blomsten og bladene er stemplet på vellum med hvid DyeInk, kom så sølv embossing powder på og smeltede fra oven.
Nu vender jeg mit vellum om, og begynder at præge på bagsiden med en ciseler/præge pen... derved alt det hvide, der træder frem. Det første jeg prægede var alt det sølv embossede.... tog så lidt af gangen og kiggede på forsiden for at se, hvor der mere skulle være noget... synes det giver en flot effekt på blomsten og bladene. Til sidst pyntet med lidt rhinsten.


Og så vil jeg endnu engang ønske jer alle en rigtig glædelig jul,
 og tak for alle søde kommentarer I lægger her


6 kommentarer:

  1. Så flot kort her igen Lissy, og en rigtig Glædelig Jul til jer alle sammen der også.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort og skøn forklaring.
    Glædelig jul til alle her

    SvarSlet
  3. Smukt kort ... og jeg tænker bare "sikke et arbejde", men det er måske fordi jeg aldrig har prøvet det :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...