lørdag den 13. december 2014

Tolv tags til Jul - Jyttes bonustag

Skrevet af Jytte

I får lige et "bonus-tag" fra mig. 

Mit tag i dag er ikke helt i min sædvanlige stil, men alligevel er der elementer derpå, som jeg rigtig tit bruger:
Sløjfer, glimmer, bling, twine, knap og sværte i kanten.

Jeg har udstandset 2 tags i kvistkarton, hvoraf det ene er kørt igennem big-shotten i en embossingfolder. Derefter er det embossede tag sprayet med masser af glimmermist i gyldne farver.

Efter det var tørt (jeg brugte varmepistolen), har jeg brugt Inka Gold på de embossede områder. Igen tørretid. Imens udstandsende jeg grene og blomster, sværtede kanterne på blomsterne og limede løst guldglitter ovenpå blomsterne.

Før jeg satte grene og blomster på tagget, har jeg sværtet kanterne på tagget.

Til sidst har jeg sat et ekstra tag bagpå, så der kan skrives en hilsen på tagget - og pyntet med rødt bånd, twine, en knap og et par blingsten.  




Jeg har bl.a. brugt følgende materialer:
Tim Holzt tag die
Embossing folder
Julestjerne die
Distress ink
Inka Gold
Lim til løst glitter

Håber I får en dejlig dag,

hilsen Jytte


3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...