torsdag den 13. februar 2014

Mere inspiration fra Pinterest

Da vi for noget tid siden mødtes til scraphygge havde jeg fundet et par kort på Pinterest - bla. dette:
http://www.scrapbook.com/gallery/image/card/4022529.html

Som stor fan af Maja papir genkendte jeg serien og havde selv det tilsvarende papir liggende. Min version af kortet får I her. Jeg er ret vild med lag på lag effekten. Men nu hvor jeg ser den store forskel på de to kort får jeg alligevel lyst til at lave endnu et lift af kortet med endnu flere af detaljerne.


(Beklager den lidt ringe billedkvalitet. Det var ikke lige gået op for mig og kortet er videre i systemet, så jeg kan ikke tage et nyt.)

Håber begge kort kan være til inspiration.

- KarinaHadsten

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot Karina, men jeg kan nu også rigtig godt lí lag på lag effekten he he

    SvarSlet
  2. Flot med alle de lag, det ser rigtig godt ud

    SvarSlet
  3. Super flot kort, og dit er mindst lige så flot som det fra "pinterist" mon jeg nogen sinde vover mig ud i det "lag på lag" jeg syntes det ser svært ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Jeg synes begge kort er så flotte. Er vild med Maja Design, men af en eller anden grund, har jeg ikke det papir. Det må vist være en fejl. Har nu lyst til at lifte alligevel. Jeg er vild med lag på lag og synes, det er nemmere med Maja Design, fordi farverne passer ind i hinanden. Jeg er bare ikke så god til at bruge en matte, og det skal jeg øve mig i at huske. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...