onsdag den 28. november 2012

De sødeste små hjemmelavede brads.

En anden ting jeg fik lov til at lege med i weekenden var disse små brads. Pakken består af tre dele; 3 forskellige slags brads, tre forskellige størrelser transparante akryl "knapper" og tre forskellige cirkelpunches der passer i størrelsen til de tre brads.

Så nu kan du lave dine egne brads der matcher dine kort :-)

Det tag jeg har monteret på det første kort er i øvrigt lavet ved at bruge den smarte embossing ink dapper på en af mine masks fra Crafters workshop.Baggrunden er lavet med embossing folder fra Tim Holtz der lige har fået en gang distress ink henover med applikatoren.

Næste kort er lavet med tag, mønster papir og så små snefnug dies - og så en sølvfarvet brad monteret med mønsterpapiret. Man kan nemlig få dem både i sølv og guld :-)


Det sidste kort er så helt anderledes, det er lilla (ja det er så ikke en overraskelse når det er mig :-)). Her er der tre lag på baggrunden. Først stemplet med et baggrundsstempel i grå (noder), derefter embosset en række forskellige hvide snefnug og så til sidst lilla distress ink påført over hele overfladen. Her har jeg også lavet en lille embosset bort i hvid og monteret den store brad herpå.


/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...