torsdag den 8. november 2012

To traditionelle julekort


 
¨På det første kort har jeg brugt nogle papirer fra Maja Design. Det gammeldags-julemotiv er Pion Design og står rigtig godt til det klassiske look. Jeg har stemplet et tag, med et nodemotiv, og bundet et stort hjerte i hullet. Teksten er embosset i hvid, sådan at den står rigtig meget frem.. og det er altså en super god ide, hvis man gerne vil have en hvid tekst.






























Det sidste kort er også med et motiv fra Pion Design. Det er holdt i lyse farver med papir fra igen fra Maja Design. Jeg har stemplet teksten i chokoladebrun, samt en lille kristtjørn gren. Bag motivet har jeg placeret en lille kageserviet, der er blevet sværtet med distress ink. Som ekstra pynt på kortet har jeg brugt de små veneerstjerne fra Studio Calico.

1 kommentar:

  1. To søde julekort, især det sidste, det er jeg ret vild med, det bliver jeg vist nød til at lifle.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...