fredag den 30. november 2012

Trin for trin - brug af maske når du stempler

Der var mange forbi og se hvordan jeg lavede kortet med embossede blomster,  og jeg lovede at repeterere trinene på bloggen :-) de kommer her.
Stempel motivet på baggrunden med embossing ink og emboss i farve efter ønske.

Med en applikator påføres lilla farve, forsøg at holde dig indenfor grænserne men det er ikke den store panik hvis det skulle smutte et sted eller to (se bare mit billede!).
Stempel et ekstra motiv på et andet stykke karton, klip det ud. Det skal du bruge som maske i resten af forløbet. Put en lille bitte smule dobbeltklæbende tape på bagsiden, eller brug en non-permanent glue runner. Placer blomsten henover den ene embossede blomst og påfør derefter baggrundsfarven med applikatoren.

Flyt masken til den anden blomst og gentag.

Ved dette kort valgte jeg herefter at stemple med lidt tekst ovenfor blomsten, bemærk at selv om tekst stemplet er firkantet har jeg valgt at tørre lidt af hist og her for at give et lidt mere distressed udseende på det stemplede.


Og vupti så har du en flot kort :-)


/Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...