mandag den 17. februar 2014

Et lidt anderledes foldet kort

Skrevet af. Gitte Grønfeldt Sørensen

KarinaHadsten fra design teamet viste for nylig en sød idé til et kort - fundet på Pinterest. Et kort hvor der er en lidt usædvanlig foldet del indeni.
Idéen stammer her fra: http://cstoen.blogspot.dk/2010/07/friendship-is-breathing-rose.html - og det er kun den indvendige del, jeg har ladet mig inspirere af  -  resten af mit kort er vist væsentlig anderledes (norske Camilla som har lavet det udsædvanligt smukke kort er virkelig dygtig, så prøv ved lejlighed at tage et kig på hendes blog - der er mange helt fantastiske og super-gennemførte kort derinde).

Jeg har brugt papirer fra Echo Park This & That samt matchende ensfarvet karton til mit kort.






6 kommentarer:

  1. Det ser godt nok lidt spændende ud, måske man sku prøve den fold til nogle af alle de konfirmationskort, jeg skal igang med nu. Fint kort du har lavet her, super til en mand.

    SvarSlet
  2. Det er bare en fin model/udgave af det kort.
    Jeg lavede engang en tut på et lignende:
    http://minscrapside.blogspot.dk/2012/02/tutorial-pa-et-sta-selv-kort.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet, Annette - hvor er det en sød idé med at lave en lomme samtidigt - nu bliver jeg da vist nødt til at lave endnu et kort :-)

      Slet
    2. Og sådan kan man sætte folk i gang med at arbejde.....
      Dejligt hvis du kan bruge linket til noget.

      Slet
  3. Dejligt med inspiration til nye måder at "folde" på. Fint kort

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort. Dejligt med ny inspiration.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...