søndag den 14. december 2014

Tolv Tags til Jul 2014 - Lissy - Til og fra kort

Vi siger tak for denne gang med det sidste blogindlæg i rækken af jule-tags - og Lissy får lov at være 'rosinen i pølseenden' i år med disse skønne gavemærker. Tak for at I kiggede med.

Husk at konkurrencen om et gavekort stadig er i gang - sidste frist er Lillejuleaften:
http://hobbyboden.blogspot.dk/2014/12/tolv-tags-til-jul-2014-konkurrence.html

/ Gitte


Skrevet af Lissy


Disse er super nemme at lave... først stemlede jeg motiverne
 på hvidt karton, ( stemplerne er fra et sæt og ses her )
derefter standsede jeg dem ud og stemplede teksten på.
Den kurvede tekst lavede jeg ved at klippe merry og christmas
 fra  hinanden og så tilpasse dem på en acrylplade.

Så standsede jeg de bagerste cirkler ud, lagde cirklerne 
ovenpå hinanden, uden at fastgøre dem... lavede så hullet igennem 
begge to og pyntede med twine.
Bag på er der stemplet til og fra





Ha en god dag!!!


6 kommentarer:

  1. Dejligt med nogle nemme og hurtige ideer også Lissy, dem får man jo som regel altid brug for i sidste minut LOL. Og så er de jo smadder søde, og det gør jo bestemt heller ikke noget vel? ha ha
    Há en rigtig god søndag alle sammen.

    SvarSlet
  2. Søde og enkle. Tak for dejlig og nem vejledning.
    Ønsker dig en dejlig advents søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde og ser ikke ud til at være ret indviklede. Mangler lige et gavemærke (har lige købt en ekstra gave i PTW) ... og vil afprøve denne ide. Tak for beskivelsen

    SvarSlet
  4. For pokker hvor er de fantastiske - flotte og super enkle .. lige noget for mig, da jeg mangler nogle flere gavemærker. Jeg skal da vist have prøvet dem senere idag :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...