tirsdag den 2. december 2014

Tolv Tags til Jul 2014 - Karina Beck - Dylusions.

Skrevet af Karina Beck.

Mit juletag er lavet med det lækre Tim Holtz stempelsæt, Blueprints / Christmas.

Sådan har jeg lavet Tagget:

Først har jeg sprayet et Manilla tag med vand. Så har jeg sprayet med to farver Dylusions Sprays og derefter tørrede jeg tagget med min varmepistol. Jeg sprayede nu hvid Dylusion gennem en Starry Night Mask, også fra Dylusions. Snemanden er farvelagt med Copics. Halstørklædet har fået en gang Stickles, Candy Cane.



God decemberdag.
Karina

4 kommentarer:

  1. Super sødt tag her Karina, jeg er lidt vild med din søde snemand her, han er da nuttet.

    SvarSlet
  2. FLOT. Og jeg elsker grøn og blå i kombi.

    SvarSlet
  3. Superflot - lige til at blive glad af :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...