onsdag den 14. marts 2007

Floral Punch Craft

Jeg kom hjem i går aftes efter tre fantastiske dage, hvor jeg deltog i en workshop med Floral Punch Craft.

Det var rigtig spændende at lære teknikken fra bunden, for man lærer altså bedst, når man prøver tingene selv. Og så oven i købet prøve, at blive vejledt af verdens bedste lærere indenfor området (Leone) !!

Vi lavede faktisk kun 5 (fem !!) kort - så taget i betragtning, at det var i løbet af 25-30 timers intensiv undervisning, så er det altså IKKE lige den slags kort, der ender i 10-kroners kassen...

I får lige en smagsprøve på, hvad det er jeg har lært på kurset:


Når vi engang er flyttet til Samsø, så håber jeg på, at jeg får tid til at holde nogle små kurser i de grundlæggende teknikker - men mere om det til den tid :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...