onsdag den 5. august 2009

LO og kort med papir fra Crate

Jeg har også fået gang i min designpakke. Så her har jeg brugt papir fra Crate - serien, der hedder Little Sprout - og matchende Bazix karton. Overskriften er lavet af bogstaver, som er klippet ud af arket - Elements - fra serien. Rammen på billedet er fra en filt-ramme fra et sæt filt-"chipboard" (sættet Spring). Fra sættet har jeg også brugt pilen på billedet og de to knapper ved overskriften.

Blomsterne er sat sammen i flere lag af blomster fra flower collection og afsluttet med jewelery brads (farven Amber). Og der er pyntet med matchende bånd i lodrette linier i forskellige længder, som er afsluttet med jewelery-brads.


Jeg har lavet et kort også med Crate papir - serien Little Sprout. Kortet er ikke et almindeligt kort, men lavet af to stykker karton på 8x15 cm, som er pyntet med mønsterpapiret fra Crate - både på forsiden og bagsiden og derefter samlet i en scrappers ring i det ene hjørne. Pyntet ganske enkelt med et stykke matchende bånd og en blomst i flere lag afsluttet med en jewelery brad. Og så et tillykke med sticker-bogstaver. Et anderledes og meget enkelt kort.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...