søndag den 29. januar 2012

Friendly Plastic

Jeg købte for et stykke tid siden en held dynge Friendly Plastic som jeg ikke rigtig har fået gang i at bruge, men nu skete det endelig! Igår fandt jeg det frem da jeg sad sammen med min veninde Pusser og min svigerdatter Heidi, og nu er jeg helt tændt på at lege mere med det. Her er hvad jeg lavede.
I sådan lidt naiv barnestil klippede jeg husene ud med en saks så de ser lidt sjove ud. Blomsten er skåret med en Tim Holtz die, stilk og blade er klippet i hånden. Rammen bag er klippet med de lækre smykke dies fra Sizzix.



Det sidste projekt er dette vedhæng. Det er lavet med rester og udklip i det forskellige farver som er smeltet sammen. Jeg har monteret med en knude i lædersnørre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...