lørdag den 4. februar 2012

To kort

Glædelig snevejrslørdag ;-) Jeg har haft fingrene i en af de nye ugler fra Hero arts. Den er bare så lækker, fordi den blandt andet er dejlig stor. Jeg har stemplet den på et ensfarvet gult stykke papir, fra stakken "Picadelly" fra Basic grey. Jeg har egentligt haft rigtigt svært ved at bruge de ensfarvede stykker fra BG, men har da fundet de vise sten (synes jeg selv) i forhold til at bruge de ensfarvede stykker papir fra stacksne, nemlig til at stemple på dem med baggrundsstempler eller som her, en ugle og så klippe det ud. Derefter har jeg stemplet uglen på baggrundspapiret igen og så farvelagt bladene med mementomarkers.
Jeg kan rigtig godt lide når alle papirene matcher helt perfekt. Siderne er alle blevet sværtet med vintage photo distress ink og jeg har brugt en strimmel fra det gule ensfarvede papir til at stemplet sentimentet: Owl you need is a friend... også fra Hero arts. 6 små grønne perler til at give lidt bling, og uglekortet er klar til at give til en ven ;-)
Det sidste kort har jeg uploadet for at vise jer en sød og nem måde at lave en barnevogn på. Den er sat sammen af to cirkler, hvor den ene er lidt større en den anden, og så har jeg brugt knapper som hjul. Sødt og enkelt. Håber I alle nyder jeres snevejrslørdag..

4 kommentarer:

  1. Sikke nogen søde kort, jeg er vild med ugle kortet :-)

    SvarSlet
  2. ihh elsker ugler, super søde kort

    SvarSlet
  3. Fine kort, nem måde at lave kort til barnedåb.
    Rigtig god lørdag aften:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...