tirsdag den 19. juni 2012

Prima... suk...

Prima laver nogle fantastiske blomster, men jeg kan godt have lidt svært ved at få dem brugt. Nogen gange tror jeg dog bare at man skal springe ud i det, så det har jeg gjort her. Jeg ville så gerne bruge den store gule blomst på et LO, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde ud af at få den brugt. Så nu er det så ende på et kort til en kær veninden i stedet for ;-) Jeg har brugt et lille kageserviet som base, og suppleret med en enkel lysegrøn sløjfe i siden. Tekstern er fra et Hero-arts stempelsæt, og det passer bare perfekt til f.eks. et veninde kort.Jeg har brugt en rest fra en crystal-swirl og stemplet et lille hjerte, der lige har fået lidt grønt stickels i midten, for at matche kortet. Papiret er en gammel rest Prima-papir, som jeg har haft liggende rigtigt længe og var super glad for endelig at få brugt. Det har været en udfordring for mig, ikke at dække de smukke hjørner, men jeg synes det kommer rigtig meget til deres ret her.
Tak fordi I læste med.. vi ses imorgen ;-)

4 kommentarer:

  1. et smukt kort - og tak for inspirationen, jeg har nemlig også flere smukke primablomster liggende som jeg har så svært ved at få brugt. Jeg vil forsøge at tænke enkelt som du har gjort.
    Det kan jo ses at det på denne måde de skal bruges. (den med hjørnerne kender jeg godt....:-)

    SvarSlet
  2. Super smukt kort med lækker blomst.

    SvarSlet
  3. Ejj hvor er det bare smukt!!!
    Ser super godt ud med den store blomst..!!

    SvarSlet
  4. Ih, hvor et sødt kort! Jeg har også svært ved at få brugt store blomster, så 1000 tak for inspiration :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...